קרית שפרינצק ניקוי צואה ממסתור כביסה

יש לכם בעיות מטרד יונים במסתור כביסה או במרפסת? גרין & קלין התשובה לכך

צרו קשר 052-887-2287 או 055-940-5100

קרית שפרינצק ניקוי צואה ממסתור כביסה

סובלים מצואת יונים במרפסת הבית או במסתור כביסה? גרין & קלין פה לעזור

קרית שפרינצק ניקוי צואה ממסתור כביסה, האביב מגיע ואתם רוצים לפתוח חלונות ולהנות מהאוויר שבחוץ ולתלות כביסה בכייף אבל יש לכם דיירים שפלשו למסתור כביסה או בנו להן קן על עדן החלון, קצת מבאס, אבל איתנו אתם יכולים לקבל את השירות לניקיון צואת יונים והתקנת רשתות נגד יונים וציפורים באזור הקרית שפרינצק עוד באותו היום, התקשרו אלינו 052-887-2287 – 055-940-5100 ונגיע במהירות לנקות או להרחיק את היונים.

מסתור כביסה וחשיבותו

מסתור כביסה זה אחד החדרים שאנו משתמשים בהם על בסיס יומי ולכן חשוב מאוד לתחזק ולשמור עליו נקי ומחוטא, מסיבה המאוד פשוטה שזה חדר כביסה ואנו רוצים בגדים נקיים וללא חיידקים

הרחקת יונים ממסתור כביסה בקרית שפרינצק

יונים הן חיות מאוד חברתיות והן יצורים חכמים להפליא. אבל האם ידעת שיונים נושאות מחלות רבות וטפילים הקשורים ללשלשת? כאשר יונים מתחילות ללון בשטח שלך, הן במהירות יעשו בלגן עצום עם הקקי שלהן.

לא רק שלשלת יונים בבית שלך מגעילה, אלא שהיא יכולה לשאת סיכונים גדולים לרווחתך ויכולות לגרום להרס ברכוש שלך.

עם זאת, הסכנה משתנה בהתאם לפלישה. אם יש לך פלישת יונים לנכס שלך, קיים סיכון עצום שבני משפחתך יחלו במחלות מהגללים שלהם.

היסטופלסמוזיס, קנדידיאזיס, קריפטוקוקוזיס, פסיטאקוזיס, דלקת המוח וסלמונלוזיס הן חלק מהמחלות הקטלניות המופצות באמצעות צואת יונים. ההימור הבטוח הוא לטפל במהירות בפלישת היונים שלך על ידי קריאה לחברת הרחקת יונים מקצועית בקרית שפרינצק כדי למגר כל סיכון למחלות.

בנוסף למחלה ולזיהום, יונים יכולות לשאת גם טפילים, קרציות וקרדיות. יונה מתה היא יותר כר גידול לזבובים ומזיקים. אנו ב GREEN & CLEAN מאמינים שככל שהדברת היונים מבוססת יותר, כך הסכנה המשמעותית יותר של כניסת מזיקים אלו לנכס שלכם.

עד כמה מסוכנות צואת יונים במסתור כביסה?

כאשר אדם נושם אבק או טיפות מים של צואת ציפורים מזוהמת, זה יכול לגרום למספר מחלות, כולל מחלה דמוית שפעת הידועה בשם Psittacosis.

סלמונלה הוא וירוס חיידקי שעלול לגרום לשלשולים. יונים עם סוג זה של חיידקים יכולות להפיץ אותו דרך הגללים שלהן.

יש לנקוט באמצעי בטיחות כאשר מנקים או באים במגע עם צואת יונים. הקפד לשטוף את הידיים ולנקות כל עור חשוף לפני אכילה, שתייה או הנחת הידיים ליד הפה.

באופן דומה, אם אתם מאכילים או מטפלים בציפורים, שטפו את ידיכם לאחר מכן.

אנשים עם מערכת חיסונית נפגעת, כמו HIV/איידס או סרטן, חייבים להימנע מניקוי הלשלשת מכיוון שהיא עלולה להיות קטלנית.

איך אתה יכול לתפוס את המחלה חלילה?

כל אחד יכול להיפגע אם הוא/היא נושם את זה פנימה.

צואת ציפורים ונוצות עלולות להפריע למודולי החימום והקירור של הבית ולאיכות האוויר הפנימית. צואת יונים מזוהמת בחיידקים או בווירוסים נשארת לרוב על אדני החלונות והמכוניות כדי להתייבש.

הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להיפטר מבעיית היונים שלך הוא להתקשר לחברתנו גרין & קלין ולקבל שירות מהיר ואמין לניקיון צואת היונים ממרפסת השירות או מסתור כביסה.

GREEN& CLEAN משתמשת בטכניקות מתאימות כדי לשמור על הבית או העסק שלך נקיים מיצורים לא רצויים ולהבטיח שהיצורים האלה יוסרו בבטחה. כדי לשפר את המצב, עליך לוודא שכל האזורים מנוקים כראוי, וננקטים אמצעי מניעה כדי למנוע מהציפורים לפלוש לביתך/רכושך.

רוצים ללמוד עוד על יונים ועל הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בהן? התקשרו עוד היום להדברת מזיקים לקבלת הצעת מחיר חינם!

מערכות ניקוי פסולת יונים, הרחקת יונים והרתעת יונים ממסתור כביסה

הידעתם שיש בינינו כ-20 מיליון יונים, והצואה שלהן יכולה להיות קטלנית? מעליות גג וגגות, ועד חדרי חשמל ומחסנים, שירותי ניקוי היונים שלנו מבוקשים מאוד.

גרין-קלין הינה חברה בפריסה ארצית המתמחה בצרכי ניקיון וחיטוי קשים, וניקוי ציפורים, ניקוי פסולת יונים הוא ללא ספק בראש כל הבקשות שאנו מקבלים לשירות.

יונים, בניגוד לרוב הציפורים המקננות בעצים, נוטות לקנן במרחבים בטוחים וסגורים שמשמעותם בדרך כלל היא הבתים והעסקים שלנו.

יונים הן בין הציפורים המבולגנות ביותר, ואם נשארים לבד, ניקוי פסולת יונים, קקי, חומרי קינון ואפילו יונים מתות יכול להיות משימה לא קטנה עבור אדם לא מאומן.

משרדי GREEN-CLEAN ברחבי ישראל מאומנים לא רק בשיטות הנכונות לניקוי בטוח של צואת יונים ופסולת, אלא גם ביישום החיטוי הנכון. ישנן מספר מחלות שנמצאות בלשלשת יונים שהן קטלניות לבני אדם.

GREEN-CLEAN יכולה להגיב במהירות לכל צורך בניקוי יונים בכל גודל, החל מכמה גללים ועד למחסן מלא!

15 שנות הניסיון שלנו בניקוי יונים לימד אותנו כל מה שאנחנו צריכים לדעת כדי להתמודד גם עם העבודות המורכבות ביותר. אל תיקח סיכון איתך, עם המשפחה שלך, או אפילו עם העובדים שלך. התקשר לאנשי המקצוע לניקוי צואת יונים ב- GREEN-CLEAN 7 ימים בשבוע לעזרה.

כיצד לנקות בבטחה צואת יונים ממסתור כביסה

באזורים עירוניים, היונים הן חלק מחיי היומיום של תושבי הערים. אנחנו רואים אותם מטיילים על המדרכות בלי לחשוש מעוברים ושבים ומשתוללים מתחת לגשרים מעל מכוניות חולפות. ככזה, היונה היא לא ממש זן עופות בעייתי, אבל כשהיא יושבת היא יכולה לשחרר כמות מרשימה של צואה על כל מה שמתחת. אם אתם מתמודדים עם בעיה זו, בין אם בתוך הבית או מחוצה לו ורוצים להתמודד איתה, הנה איך לנקות צואת יונים.

אמצעים מקדימים לפני ניקוי צואת יונים

ניקוי צואת יונים כרוך בהוצאתו מבחוץ או מבפנים של מבנה לאחר פינוי בעל החיים.

צואת יונים בדרך כלל אינה מזיקה לבריאות, למעט מקרים קיצוניים. מצד שני, הם יכולים להשפיע מאוד על מראה המבנה, לגרום לריחות ולמשוך חרקים. למעט מצבים חריגים מסוימים, אתה יכול להסיר את צואת היונים בעצמך, אלא אם היקף הבעיה אינו בשליטתך או שאתה חווה בעיות נשימה. במועדים כאלה, ייתכן שיהיה מקום לשכור את שירותיו של מדביר למגורים.

בין אם צואת היונים שיש לנקות נמצאת בחזית הבניין שלך או בעליית הגג שלך, ניתן להשתמש באותו תהליך. אך לפני שאתם ממהרים לרכוש מוצרים או להתחיל לנקות את השטח, חיונית הערכת סיכונים בריאותיים ובטיחותיים, במיוחד אם העבודה תתבצע בגובה.

כמו כן, מומלץ לנקוט באמצעים מקדימים מסוימים. יש ללבוש בכל עת מסיכת פנים, סרבל חד פעמי וכפפות גומי, כמו גם משקפי בטיחות וזוג מגפיים טובים.

מוצרים המשמשים להרוג חיידקים בלשלשת יונים

ישנם מוצרי ניקוי רבים שפותחו במיוחד עבור צואת ציפורים. ראשית, ישנם חומרי חיטוי, שנועדו להרוג חיידקים ואורגניזמים, וחומרי ניקוי פשוטים, שכפי ששמם מרמז, פשוט מיועדים לניקוי. ברוב המקרים, דלי מי סבון חמים המכיל מעט חומר ניקוי ביתי הוא פתרון ניקוי פשוט אך אידיאלי.

ניקוי צואת יונים אינו שונה מכל עבודת ניקיון יסודית אחרת. עם הציוד המתאים, העבודה תתבצע במהירות. כדי להסיר את הגואנו על אדני החלונות וכדומה, מגרד הוא כל מה שצריך כדי להסיר אותו. להרטיב את הגללים היבשים מדי כדי לרכך אותו לפני הסרתו ולהפחית את כמות האבק המוזרקת לאוויר. לאחר שכל צואת היונים הוסרה מהמשטח, פשוט שטפו את האזור עם מברשת ותמיסת הניקוי שהוזכרה לעיל.

מה צריך לעשות עם הצואה לאחר מכן? ניתן להשליך בבטחה כמויות קטנות של יונים יונים לפח אשפה ביתי או מסחרי.

כאשר צואת יונים הופכת מכרעת מדי

חיים עירוניים פירושם לחיות עם שלל מיני בעלי חיים, כולל יונים. למרות שציפור זו אינה מהווה איום על בריאות האדם, הגללים שהיא מייצרת לעולם אינן רצויות, לא מחוץ למבנה ולא בתוך המבנה. למרבה המזל, עם הציוד המתאים, די קל להסיר צואת יונים.

למידע נוסף על נושא זה או לשכירת מרחיק יונים מקצועי בקרית שפרינצק, צרו קשר עם GREEN & CLEAN.

בקרת יונים: איך להיפטר מיונים – מכשיר להרתעת יונים

למה יונים כל כך שכיחות?

יונים הן מחזה נפוץ בערים ברחבי העולם. קל לזהות את הציפורים האפורות האלה מהטבעת של נוצות ורודות וירוקות ססגוניות סביב צווארן.

תוחלת החיים הממוצעת של יונים היא שלוש עד חמש שנים בטבע, אבל ההיסטוריה שלהן של החיים סביב בני אדם חוזרת הרבה יותר אחורה. עדויות היסטוריות מצביעות על כך שיונים בויתו כבר בשנת 4500 לפני הספירה, מה שכנראה הפך אותן לציפורים הראשונות שבני האדם אילופו.

אלפי שנים של ביות הפכו את היונים לנוחות מאוד לחיות סביב בני אדם. יונים אוהבות גם ערים כי הן נמשכות למבנים הגבוהים הדומים לצוקי בית הגידול הטבעי שלהן. אזורים עירוניים מספקים גם מקור מזון זמין בקלות, בין אם מפח או מאנשים שאוהבים להאכיל ציפורים.

מדוע חשובה בקרת יונים

בהתחשב בכמה יונים נמשכות לאזורים עם הרבה אנשים, הן עשויות לגרום לבעיות. יונים עלולות לגרום למספר בעיות לבני אדם, כולל:

צואת יונים עלולה להכיל מחלות, כגון קריפטוקוקוזיס, היסטופלסמוזיס ופסיטאקוסיס שעלולות לגרום לאנשים לחלות.

הם יכולים לשאת מזיקים אחרים, כמו פרעושים, קרציות, כינים וקרדיות שיכולות לשאת מחלות אחרות או לגרום לאנשים לחלות.

צואת יונים יכולה גם להפוך לסיכון אחריות. הגללים עלולים להפוך משטחים לחלקלקים ולהוביל לאירועי החלקה ונפילה.

באופן טבעי יונים אוהבות לבנות את הקינים שלהן בגומחות קטנות ובנקיקים של צוקים. בסביבה עירונית זה יכול למתורגם ליונים בונות קנים בפתחי אוורור ובארובות, מה שעלול להפוך לסכנת שריפה.

צואת יונים היא חומצית גבוהה ובעלת השפעה קורוזיבית על מבנים אחרים. במקרים קיצוניים, אפילו ידוע שהם אוכלים פלדה וגורמים לקריסה מבנית.

למרבה המזל, כאן ב- GREEN-CLEAN פיתחנו מספר סוגים של שיטות השליטה על יונים אנושיות שיכולות לעזור להיפטר מיונים ולהרחיק אותן.

דוחי יונים פיזיים

דוקרנים של ציפורים הם שיטה משתלמת וחסכונית למנוע יונים לנחות או לקנן על מדף, מרפסת ותליה.

דוקרני ציפורים הם פתרון יעיל ב-100%, נטול תחזוקה וקבוע להדבקה בציפורים. התקן דוקרנים להדברת ציפורים על משטחי נחיתה נפוצים של ציפורים, כגון קצוות גגות, מדף, אדני חלונות, ארובות או בכל מקום שציפורים מזיקים שוכנים ומקננים מהווים בעיה. רצועות דוקר ציפורים הן דרך מובטחת למנוע מעופות מזיקים לנחות על הרכוש שלך, תוך ביטול נזקים ואחריות של מזיקים.

התקנת רשת נגד יונים מקצועית על ידי GREEN-CLEAN בקרית שפרינצק

רשת ציפורים חוסמת כניסת יונים לשטחים חיצוניים ומהווה פתרון יעיל ביותר להדברת יונים בהתקנה נכונה. הרשת שלנו מגיעה במגוון גדלים ועוביים כדי לענות על הצרכים של כל מקום. רשת ציפורים היא גם שיטה דיסקרטית להרחקת יונים, שכן מרחוק הרשת כמעט בלתי נראית.

רשת ציפורים זמינה בגדלים ועוביים רבים כדי לענות על הצרכים של כל מפעל. רשת ציפורים מקצועית יעילה ב-100% בהתקנה נכונה ואינה נראית למרחוק.

ג'ל מרתיע יונים וחומרי דוחי עופות נוזליים הם אפשרויות בפרופיל נמוך להרחקת עופות מזיקים ממבנים ומשטחים.

חברת ניקיון בקרית שפרינצק לניקוי צואת יונים ממסתור כביסה

מחפשים חברת ניקיון בקרית שפרינצק לניקוי צואת יונים ממסתור כביסה גרין & קלין התשובה לכך

התקשרות לחברת הרחקת יונים וציפורים בקרית שפרינצק היא נורמלית, אם אתם סובלים מצואת יונים במסתור כביסה או במרפסת זה הזמן להתקשר אלינו לחיסול הבעיה.

כאשר מדובר בניקוי צואת יונים אנו שולחים צוות שיתקין רשת נגד יונים וינקה את המסתור או המרפסת מהלשלשת, מכיוון שאיננו יודעים את סכנות בריאותיות הקשורות אליו.

לרוב, יונים מקבלים כרטיס חופשי מרובנו מכיוון שהן בעיקר נשארות בחוץ, או שאנחנו די רגילים לנוכחותן. אבל ידוע שיונים נושאות מחלות קטלניות ויכולות לארח מספר טפילים כמו פרעושים, קרציות, זבובים וכו'.

אפילו הקינים שלהם הם ביתם של חרקים רבים המזיקים לבני אדם. אז יש להתייחס לזיהום ברצינות. לפניכם פירטנו חמש מחלות אשר נגרמות כתוצאה מהידבקות ביונים.

קריפטוקוקוזיס

זוהי מחלה פטרייתית שיכולה להופיע מלשלשת יונים. למרות שפטרייה זו מצויה בשפע באדמה בכל מקום בעולם, היא יכולה לגדול באופן אקספוננציאלי גם בלשלשת יונים. זה מחליש את מערכת החיסון האנושית. אנשים בריאים בדרך כלל לא מקבלים את זה ללא כל חשיפה משמעותית אליו.

פסיטאקוזיס

המחלה בדרך כלל מדביקה ציפורים כמו תוכים אך היא מדביקה גם יונים. צניחת הציפור הנגועה עלולה לגרום לבני אדם לחלות, עם הפרעה בריאותית הנקראת פסיטקוזיס. התסמינים הם פריחה, צמרמורות, חום, עייפות וכאב ראש חמור.

היסטופלזמה

זוהי גם פטרייה שנמצאת בלשלשת יונים. אם אתה שואף אותו בזמן הניקוי, הפטרייה עלולה לעבור דרך דרכי הנשימה שלך ועלולה לגרום לזיהום חמור. התסמינים של מחלה זו הם כאבים בחזה המלווים בחום ועייפות. למרות שלא ניתן להעביר את המחלה מאדם לאדם, היא עלולה לגרום לסיכון לנשא.

טוקסופלזמה

זהו זיהום הנגרם על ידי טפילים המגיעים מהפלת יונים, במיוחד כשהן מתייבשות. המחלה משפיעה על הריאות, המוח, הכבד ואיברים עיקריים אחרים. לכן, מדובר בהפרעה בריאותית מזיקה מאוד ולעתים קרובות עלולה לגרום לסיכוני חיים. לכן מומלץ להתקשר לשירותי ההדברה בקרית שפרינצק אם אתם עדים להדבקה ביונים.

Alveolitis

Alveolitis היא הפרעת ריאות הנגרמת על ידי אבק נוצות וחומרי צואה של יונים או ציפורים אחרות. לוקח 10 עד 20 שנים להתפתח למחלה עם חשיפה מתמשכת ועקבית. אבל ברגע שנדבק, זה יכול לגרום לנזק רציני לריאות ולבטנות הפנימיות שלהן.

מחשבה סופית

בית נגוע ביונים לא רק מועד למחלות אלא גם יכול לעשות אותו מבולגן. לדוגמה, אתה עלול לחוות ריחות רעים מחדרים נגועים. היונים נוטות לחסום חללים מסוימים. לפיכך, אם אתם עדים לבעיה כזו, אל תחכו יותר והתקשרו מיד ל- GREEN-CLEAN כדי לקבל עזרה מקצועית.

הרחקת יונים מומלצת לשמירה על איכות החיים שלנו

עם בוא הקיץ, אנו זוכים לראות מגוון ציפורים. זה אולי מראה נפלא, אבל זה גם מגיע עם נגיעות איומה. ציפורים עלולות לגרום נזק לבית, לגידולים שלך, לאזורי התעשייה, או אפילו למשרד שלך, בהתאם לסוג שלהם. יתר על כן, נגיעות ציפורים יכולה להתרחש גם במגרש הגולף שלך ועלולה לגרום לו נזק. לכן, זהו אחד הנושאים המרכזיים של חודשי הקיץ. כדי לשמור על ניקיון המתקנים ותפקוד תקין, חיוני לנקוט נגדו צעדים יזומים.

האפשרות הבאה היא רשת ציפורים שניתן להשתמש בה בחללים גדולים ובשטחים פתוחים כמו מסתור כביסה, מרפסות, גגות, גג רעפים, גינות או מדשאות. זה מגיע באפשרויות שונות; חלקם כבדים, בעוד שאחרים קלים יותר. זה לא נותן לציפור להיכנס אלא נותן לאור השמש להיכנס פנימה זה אפילו לא גורם נזק רציני לציפור.

אזעקת הציפורים של מכשירי Sonic היא עוד חומר דוחה ציפורים מצוין שמפחיד את הציפורים, והן בדרך כלל עפות משם. לבני אדם, הקולות הללו אינם נשמעים ואינם גורמים נזק, אבל לציפורים, זה כמו התראה שהאזור אינו בטוח, וזו הסיבה שהן עפות משם ולא מגיעות למקום הזה שוב.

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה בקריות
הרחקת יונים מבניין משותף
הרחקת יונים לצמיתות

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה

סובלים מבעיית צואת יונים במסתור הכביסה? גרין & קלין מתמחים בניקוי צואת יונים והרחקת יונים בקריות, צרו קשר לכל בעיית לשלשת יונים אם זה במרפסת שירות או בבניין משותף אנו כאן לעזור לכם להיפתר מהסירחון הזה.

התקנת רשתות נגד יונים וציפורים בקריות

כשאתם צריכים צוות מקצועי ואמין בקריות להתקנת רשת בגובה זה רק גרין & קלין, לנו יש צוות שמבין עניין בכל הקשור לרשתות נגד יונים עם זה בגובה או בבתים פרטיים אנו יכולים לתת מענה מהיר מהיום להיום.

צריכים הצעת מחיר עוד היום?

אנו ממוקמים בקריות, ומכסים את כל אזור הצפון במתן שירותי התקנת רשתות נגד יונים.

Scroll to Top