ניקוי צואת יונים במעלות

יש לכם בעיות מטרד יונים במסתור כביסה או במרפסת? גרין & קלין התשובה לכך

צרו קשר 052-887-2287 או 055-940-5100

ניקוי צואת יונים במעלות

מחפשים חברה לניקוי צואה או לשלשת יונים בבית או בעסק אנו מספקים שירותי ניקיון מהיום להיום במעלות התקשרו אלינו

055-940-5100☎️ 052-887-2287

ניקוי צואת יונים במעלות, כאשר אתם נתקלים בבעיית פלישה וחדירת יונים למרחב המחייה שלכם אתם לא רוצים לקחת סיכון ולחיות איתן ביחד, הבעיות והמחלות שהן מביאות איתן הן נוראיות וגורמות נזק רב לבריאות, לנכס ולכל המרחב שהן פולשות אליו.

במקרה של ניקוי צואת יונים במרפסת כביסה, אתם רוצים להימנע מהלשלשת בחדר הכביסה, ולתלות בגדים שעברו כביסה ולהחזירם הביתה ללא כינים ומחלות של הצואה ממרפסת השירות.

ניקוי צואת יונים וציפורים מהמרחב שלנו מאוד חיוני ומחייב אותנו לשמור על הבריאות שלנו ושל החיות מחמד שחיים איתנו, אם אתם צריכים ניקיון לשלשת יונים, ציפורים, עורבים או זרזירים צרו קשר איתנו גרין & קלין ושמעו על פתרונות הניקוי שלנו ממרפסת שירות, מגגות רעפים, ממסתור כביסה או מפלישה לבית נטוש, וחסכו לעצמכם המון כסף ובעיות בעתיד.

פתרונות שאנו מציעים לחיסול בעיית צואת היונים

כשאתם פונים אלינו לפתרון בעיית צואת יונים ומיגור התופעה יש לנו כמה אופציות להציע לכם החל מניקוי וחיטוי מקום הבעיה ועד חסימה והתקנת רשתות נגד יונים אם זה במסתור כביסה או כיסוי גג בניין שלם, אנו מבצעים עבודות ניקוי וחיסול תופעת היונים מבניינים ומבתים פרטים, לא משנה גודל העבודה אנו נגיע ונתן הצעת מחיר עוד באותו היום, התקשרו אלינו 055-940-5100 052-887-2287, ונשמח לשרת אתכם.

השירותים שלנו למיגור צואת יונים במעלות

  • ניקוי וחיטוי משטח נגוע בלשלשת
  • לקיחת פגרים של עופות/יונים
  • ניקוי מסתור כביסה
  • פינוי מסתור כביסה
  • חסימת מסתור כביסה עם רשת
  • חסימת מרפסת שירות עם רשת
  • חסימת גג בניין עם רשת
  • התקנת רשת נגד יונים/ציפורים
  • התקנת רשתות נגד יונים לבניין
  • ניקוי צואת יונים / ציפורים מגג בניין
  • ניקוי ופינוי צואת יונים / ציפורים מגג רעפים
  • ועוד…….

התקנת רשת נגד יונים למניעת הצואה במסתורים וגגות

כאשר אנו מתקינים רשתות נגד ציפורים אנו מקבלים תוצאות של 100% חיסול בעיית צואת היונים אם זה במרפסת או בגג, כאשר הרשת מותקנת בצורה נכונה אנו מונעים את חזרתן של העופות המזיקים ובכך פותרים את בעיית הצואה אחת ולתמיד, ולכן אנו ממליצים להתקין רשת יונים אך ורק אם הצוות המתקינים שלנו לרשתות יונים במעלות לקבלת תוצאות מובטחות עם 5 שנים אחריות על כל עבודה.

אנו חברת ניקיון בשירות מלא המתמחה בציפורים. אנו פועלים למעלה מ-30 מיקומים ברחבי ישראל! לא תמצאו חברה אחרת עם שירותי הרחקת ציפורים המלאים שאנו מציעים. התקשרו אלינו לסניף המקומי שלך עוד היום, ונדון בבעיית הציפורים שלך. להלן כמה מהשירותים שאנו מציעים:

בקרת ציפורים מלאה

מלכודת היא אומנות, ושכללנו אותה! סוגי מלכודות ציפורים, ובעיקר מיקום, הם קריטיים להצלחה בלכידה. אנו מציבים מספר מלכודות אנושיות על הנכס שלך – בדרך המוצלחת!

בדיקות נכסים

על מנת לפתור בעיית ציפורים במלואה, עלינו לברר כיצד הציפורים נכנסו לביתכם ואיזה נזק הן גורמות.

תיקוני מניעה ונזקים

התיקונים שלנו הם ברמה מקצועית, טובים כמו כל קבלן בונה בתים. תיקונים הם קריטיים להרחקת ציפורים מהרכוש שלך. אנו משתמשים בקוצים של ציפורים מפלדה.

בקרת ציפורים ללא רעלים

תהליך הרחקת הציפורים שלנו היא הטוב ביותר במדינה, ואנחנו אף פעם לא משתמשים ברעלים, שלא עוזרים. במקום זאת, אנו משתמשים בשיטות יעילות ואנושיות כדי להסיר ציפורים ולהרחיק אותן.

ניקוי צואת ציפורים

ציפורים בביתך או בעליית הגג עלולות להשאיר אלפי גללים, שהם אות ריח לציפורים חדשות, כמו גם וקטור למחלות. אנו מסירים את הגללים ומחליפים בידוד.

הרחקת ציפור מתה

בין אם יש לך ציפור מתה בעליית הגג או במסתור הכביסה שלך או ריח נורא על הנכס שלך מציפורים מתות במקומות אחרים, אנחנו המומחים שיכולים למצוא את הפגרים, להסיר אותם ולהסיר ריח של המקום שלך.

פתרון בעיות עופות מזיקים באזור הבמעלות

אזור הבמעלות הוא אחד מהאזורים העירוניים הצפופים ביותר במדינה, מתמודד עם בעיות שליטה בציפורים. עם אוכלוסייה של למעלה 300 אלף תושבים, אין מחסור בבניינים לאכלס ציפורים.

יונים מלכלכות גורדי שחקים והורסות פאנלים סולאריים, שחפים משתלטים על בתי ספר ציבוריים ואזורי אוכל חיצוניים, ועורבים מטילים אימה על שכונות שלמות. אה, ואל תשכחו את סנוניות הצוקים הנודדות בכל אביב!

צד של השלכת יונים עם הארוחה האהובה עליך

ללא שינוי קיצוני במזג האוויר העונתי, לרבים מעופות המזיקים הפולשניים הללו יש טווח חופשי להמיט הרס באזור שלנו. יונים נראות יושבות על כל בניין שאפשר להעלות על הדעת ובוודאי ישאירו לכם חברה בזמן שאתם נהנים מארוחה בחוץ במסעדה האהובה עליכם.

תושבי הבמעלות ובמעלות מודעים היטב למאבק היומיומי של הגנה על הפאנלים הסולאריים שלהם. ואם תשאיר את הפאנלים הסולאריים שלך ללא הגנה, בקרוב תגלה מדוע. עם המתקנים האלה מביאים ציפורים מקננות ואת 60+ המחלות הידועות שהם יכולים לשאת.

שחפים, המגרש של כל אזור צהרים של בית ספר ציבורי

מחוז החוף הזה, ללא הפתעה, התרגל למספר העצום של השחפים. כל בית ספר ציבורי במעלות יודע מתי פעמון הצהריים מצלצל, ונחיל להקת השחפים מגיע אל הבניינים שמסביב.

שחפים יושבים ומחכים ומחפשים כל הזדמנות להסתער כדי לתפוס מגש ארוחת צהרים בלתי מאויש. יחידות AC ו-HVAC של בית הספר חנוקות בלשלשת ציפורים, נוצות וחומרי קינון. כולם ידועים כתורמים לבעיות נשימה.

עורבים ובמיוחד הזן החדש והפולש המַיְנָה מצויה מהודו מחבלים ומשתלטים על המרחב שלנו

עורבים הטילו אימה על השכונות שלנו במשך שנים. הציפורים השחורות הללו אינטליגנטיות ביותר ויחפשו אוכל, יקרעו את קרום הגומי מאדני החלונות ויציקו לחיות המחמד שלכם לכניעה.

איך נפטרים מציפורים במעלות? בקרת ציפורים אנושית ויעילה.

הנה מה שמומחי בקרת הציפורים ב Green & Clean ממליצים לפתרון בעיות הציפורים במעלות:

דוקרני ציפורים נועדו לעצור באופן אנושי ציפורים בגודל יונים ושחפים מלנוח, להתיישב או לשבת על מדפים שטוחים. הם עובדים פנטסטי עבור צמרות גדר, גגות, קירות מעקה, ולמעשה כל ציפורים בשטח שטוח אוהבות לשבת. ניתן להתקין דוקרנים לצמיתות עם דבק וברגים או להתקין באופן זמני עם קשרי רוכסן וקשרי חוטים.

רשת נגד ציפורים מומלצת על ידי גרין & קלין במעלות

רשת ציפורים היא הפתרון ההומני והיעיל ביותר להרחת ציפורים עבור ציפורים מקננות. בהתקנה נכונה, רשת ציפורים תוציא בבטחה יונים, שחפים, סנוניות ועוד. הרבגוניות של הרשת מאפשרת התקנה דיסקרטית כמעט בכל אזור החל ממרפסות, חדר כביסה, חניונים, מחסנים, רציפי העמסה, גשרים ועוד.

רשת עשויה מפלדת אל חלד ופולי קרבונט מוגן UV, עכביש הציפורים נועד להחזיק מעמד בתנאי מזג האוויר הקשים של האזור החוף שטופי השמש של הבמעלות.

אנו מספקים לכידה והרחקה אנושית של יונים וציפורים במעלות. אנחנו הפתרון הטוב ביותר לבקרת יונים וציפורים במעלות.

לכידת יונים והרחקתן לצמיתות במעלות

Green & Clean היא חברת הרחקת יונים וציפורים הממוקמת בקרית מוצקין. אנחנו הטובים ביותר בפתרון סכסוכים עם מזיקים מטרידים של חיות בר כמו יונים וציפורים. צוות חיות הבר המיומן שלי יכול ללכוד יונים או ציפורים אחרות, הרחקת יונים וציפורים, הדרת יונים וציפורים, תיקון נזקי יונים וציפורים, ניקוי פסולת יונים וציפורים ועוד.

אנו מתמחים בפתרונות לכידת בעלי חיים הומניים ומשלימים כל עבודה. בעצם, אנחנו יכולים לפתור כל בעיה של יונים וציפורים בבית או בעסק שלך. אנו מחויבים במתן פתרונות בטוחים, יעילים ואנושיים לכל הבעיות המטרידות של יונים ועופות בבתים פרטיים ונכסים מסחריים במעלות.

התקשר למספר (055-940-5100 או 052-887-2287 לשירות מהיר)

הרחקת ציפורי חיות בר עירוניות יכולה לעזור אם יש לך ציפורים על גג הבית שלך, בעליית הגג, העסק או הנכס שלך. אנחנו המומחים ב- Green & Cleanוהמומחה שלנו להרחקת ציפורים משתמש בשיטות החדשניות והמעודכנות ביותר להרחקת חיות בר בהיקף שלכם.

נעשה שימוש רק בשיטות אנושיות והעבודה שלנו יעילה ביותר. כמה דוגמאות שבהן ציפורים יכולות להפוך לבעיה הן: פלישה לבית נטוש, מסתור כביסה, מבואת בניין, גגות, עליות גג, מוסכים, מדפים ומבני בניין אחרים.

אנו משתמשים במלכודות ציפורים חיות הטובות ביותר, בשיטות הניקוי ובטכניקות ההדרה. אם יש לך בעיית יונים, התקשר אלינו לשכור את הרחקת הציפורים המקצועית שלנו באזור שלך.

אנו מומחי הרחקת יונים וציפורים מוסמכים באזור הבמעלות

  • ייעוץ והערכת בעיות הרחקת ציפורים
  • הרחקה והדרת ציפורים מובטחת
  • איתור נקודות כניסה והבעיות שהן עלולות לגרום
  • איטום פתחים פוטנציאליים באמצעות סינון תיל ו/או איטום
  • חומרי הרחקת ציפורים ואיטום הבנויים מחומרים איכותיים.
  • מוצרים מהשורה הראשונה למניעת יונים וציפורים

דאגות בריאותיות

ככל שהציפורים הצעירות יתפתחו הן יזהמו כמעט כל דבר באזור בשתן ובפסולת שלהן. כאשר רוב הציפורים צעירות, הן מתות לפעמים וגורמות לבעיות ריח אדירות. כאשר ציפורים נכנסות בטעות פנימה הן יזהמו את פנים הבניין בפסולת, שתן וקרדית ציפורים. ציפורים לרוב ירבצו בבניין במשך שנים רבות וגורמות לדיירי הבניין להיות חשופים לבעיות בריאותיות ונשימתיות גדולות.

ציפורים יכולות לפעול כווקטורים להפצת מחלות כמו פסיטאקוזיס, סלמונלוזיס, קמפילובקטריוזיס, מיקובקטריוזיס (שחפת עופות), שפעת עופות (שפעת עופות), ג'יארדאזיס וקריפטוספורידיוזיס למרחקים ארוכים. ***חלקן הן מחלות זואונוטיות שעלולות לעבור גם לבני אדם.

ניקוי ופינוי צואת יונים ממסתור כביסה במעלות רק עם Green & Clean

נמאס לכם שהבית או העסק שלכם מוקפים בציפורים? Green & Cleanיכול לפתח תוכנית שתעביר את אוכלוסיית הציפורים סביב המתחם ותחסל אותם מקינון. דוקטור מזיקים יעזור להסיר צואת ציפורים, קנים, נוצות וביצים מהבית שלך מהעסק שלנו.

ציפורים עלולות להיות מסוכנות ומטרידות את היכולות שלהן להעביר מחלות וליצור בלגן.Green & Clean יכול להרתיע ולהסיר את כל סוגי הציפורים כולל יונים, עורבים, שחפים, דרורים, אווזים, נקרים, מאניה הודו ואחרים מהשתלטות על גג, חצר, מדרכה ואזורים שמסביב, החל מניקוי רשתות, רשתות, ואפילו ניקוי שאריות של סכנות ביולוגיות.

שירותי ההדברה וההרחקה של ציפורים במעלות מגנים מפני!

  • נזק לרכוש
  • התקפות אגרסיביות על מטרדים רועשים
  • התפשטות מחלות וסיכונים בריאותיים חמורים
  • סכנות החלקה ונפילה
  • עלויות שוטפות של ניקיון, תיקון ותחזוקה

אנו ב- Green & Clean מספקים פתרונות הדברה הומאניים יסודיים וחסכוניים שלא יפגעו בציפורים תוך הגנה על הבית או העסק שלכם, הטכנאים המקצועיים שלנו יעשו את העבודה כמו שצריך כך שלא תצטרכו לדאוג לכלום!

צור איתנו קשר לבדיקה והערכה בחינם עוד היום בטלפון 052-887-2287 או 055-940-5100

בקרת יונים במעלות ומניעתן מלשוב לקן שלהן

רשת יונים שולטת לחלוטין בכל בעיות היונים, ומאלצת את היונים הבעייתיות לחפש במקום אחר מקום קינון או לינה. בנוסף לרשת ציפורים, מוצר יעיל נוסף להדברת יונים הוא BirdShock Flex Track System. ההלם הבלתי מזיק משנה בדרך כלל את כל התנהגות הלינה שעושות ציפורים.

מקורות מזון לא מכוונים

גם שלא ניזונים בכוונה, אנחנו, בני האדם, מבולגנים, משאירים שאריות ופירורים שמעלותו בכל מקום. יונים מסתובבות בכיכרות העיר, פארקים ציבוריים ואזורים אחרים שבהם נסחרת כדי לעזור לעצמן למה שאנחנו משאירים מאחור, במיוחד כאשר אתרי לינה וקינון נוחים נמצאים בקרבת מקום. כדי למנוע מהיונים להתאסף, יש לנקות חומרי משיכה למזון באופן קבוע.

גם בשכונות, בעלי בתים עלולים להאכיל יונים בטעות, או שהם יכולים לספק מזון ליונים בשוגג כשהם מאכילים את הציפורים בחצר האחורית שלהם על ידי זריקת זרע על הקרקע, במקום להכניס אותם למאכיל ציפורים.

כדי להרתיע יונים לבקר בחצר שלך, שנה את סוג, כמות ותזמון ההאכלה. אם רוב היונים לא מצליחות לזוז למקום אחר, תצטרך להפסיק להאכיל את כל הציפורים למשך כמה שבועות. (אל דאגה; הציפורים לא יגוועו ברעב.) כשאתה ממשיך להאכיל, הוציאי רק זרעים במאכילי ציפורים ושמור על האדמה מתחתיהן נקייה.

מניעת שכינה וקינון

יונים מחפשות משטחים שטוחים ללינה ולקינון. עודדו אותם לעשות את הדברים האלה במקום אחר על ידי הפיכת משטחים שטוחים ללא זמינים עבורם. עם יישום נכון של המוצר הנכון, ניתן להפוך את מבני השינה כמעט ללא יונים.

אנו מספקים בקרת יונים וציפורים מקצועית לכל רחבי ישראל.

כולל כל אזור הצפון והערים קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים, קרית חיים, קרית אתא, במעלות, מעלות, טירת כרמל, זכרון יעקב, מעלות במעלות, במעלות, מעלות, מעלות, כרמיאל, יקנעם ומגדל העמק ועוד. אנחנו לא חברת הרחקת יונים סטנדרטית – אנחנו מתמחים רק בעופות ונזהה ונלכד את היונה והציפור שלכם, ונשלוט בבעיה במלואה, אנו נותנים אחריות על עבודתנו.

בעיות יונים

מדוע ציפורים אלו עלולות להיות מסוכנות, רובנו לא מתנגדים ליונים אלא אם כן הן נוכחות בכמות גדולה. לשלשת יונים עלולה להרוס צמחייה, לפגוע ברכוש כמו פסלים, ספסלים, מכוניות ומבנים, מה גם לייצר ריח לא נעים.

לפני כמה מאות שנים צואת יונים הייתה בעלת ערך רב.

טפטפות המשולבות עם נוצות וקנים עלולות לחסום פתחי אוורור ומורדות על מבנים. לבסוף, הצטברויות גדולות של גללים עלולות לגרום למספר מחלות פטרייתיות בבני אדם. ואם אתם לא רוצים להתמודד עם קרדית וטפילים שנושאים על ידי יונים זה הזמן לאמץ כמה פתרונות יעילים להדברת יונים.

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה בקריות
הרחקת יונים מבניין משותף
הרחקת יונים לצמיתות

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה

סובלים מבעיית צואת יונים במסתור הכביסה? גרין & קלין מתמחים בניקוי צואת יונים והרחקת יונים בקריות, צרו קשר לכל בעיית לשלשת יונים אם זה במרפסת שירות או בבניין משותף אנו כאן לעזור לכם להיפתר מהסירחון הזה.

התקנת רשתות נגד יונים וציפורים בקריות

כשאתם צריכים צוות מקצועי ואמין בקריות להתקנת רשת בגובה זה רק גרין & קלין, לנו יש צוות שמבין עניין בכל הקשור לרשתות נגד יונים עם זה בגובה או בבתים פרטיים אנו יכולים לתת מענה מהיר מהיום להיום.

צריכים הצעת מחיר עוד היום?

אנו ממוקמים בקריות, ומכסים את כל אזור הצפון במתן שירותי התקנת רשתות נגד יונים.

Scroll to Top