הרחקת יונים ממסתור כביסה

יש לכם בעיות מטרד יונים במסתור כביסה או במרפסת? גרין & קלין התשובה לכך

צרו קשר 052-887-2287 או 055-940-5100

הרחקת יונים ממסתור כביסה

אנו חברה מקצועית אמינה ובעלת ידע של שנים בביצוע הרחקת יונים

הרחקת יונים ממסתור כביסה, יש לכם יונים אשר מטרידות ומזהמות את מסתור הכביסה שלכם?

גרין & קלין פה בשביל לעזור לכם עם הרחקת היונים המטרידות ממסתורי כביסה ומרפסות בבית או בעסק עם תוצאות מובטחות ב 100% יעילות ועם 5 שנות אחריות על כל עבודה שלנו, אנו Green & Clean חברה מומלצת להרחקת יונים לצמיתות התקשרו אלינו עוד היום לקביעת פגישה 055-940-5100 או 052-887-2287 נשמח לעזור.

 

Green & Clean מתמחים בהרחקת יונים ממסתורי כביסה

הצוות שלנו מתמחה בשירות הרחקת יונים ונותן מענה יעיל ובטוח תוך זמן קצר לפתרון בעיית היונים, כשאנו שולחים איש מקצוע לאבחן את העבודה אנו מוודאים תמיד שיהיה מי שיקבל אותנו ויעבור איתנו על הפרטים כדי לקבל הבנה של מה שהולך לקרות לפני שאנו מתחילים, כמו איפה נשים את הרשת או הדוקרנים או לסירוגין כל פתרון שאנו נותנים לכם לפני העבודה וכמובן מחיר סגור מראש וללא הפתעות.

לאחר ששלחנו איש צוות שלנו לעמוד את העבודה ונתנו הצעת מחיר וסגירת מועד תחילת העבודה, אנו נגיע צוות של 2 או 3 אנשים תלוי לפי גודל העבודה ונתחיל לבצע את עבודת הרחקת היונים וסגירת המקום הרמטית עם רשת מגולוונת דוקרנים או כל שיטה שניראה לנכון לאותו פרויקט.

סילוק יונים ממסתור כביסה בעזרת רשת נגד יונים

כשאנו רוצים לסיים אם הסגה הזו של לשלשת יונים והרחקת יונים ממסתור כביסה אנו לרוב נשתמש ברשתות כדי למנוע חדירה לשטח המת הזה שיש לכולנו בבניינים, אז השיטה הטובה והיעילה שלנו עם תוצאות סופר מניבות של 100% הרחקה לצמיתות של יונים ציפורים וכלל עופות מזיקים היא רשת נגד יונים אשר מספקת הגנה חזקה ונותנת מענה מעולה לפתרון הרחקת יונים ממסתור כביסה.

תוצאות מובטחות עם שימוש ברשת נגד יונים

כשיש לכם צואת יונים וציפורים במסתור כביסה אתם נמצאים בבעיה ואתם אפילו לא מודעים אליה, לשלשת יונים היא בעיה חמורה אשר מגיעה עם המון מחלות שאתם לא רוצים בביתכם ובטח לא שיהיו על גופכם אשר מגיע ממסתור הכביסה אשר הבגדים שלכם נמצאים שם כל הזמן.

ולכן אתם חייבים למנוע גישה למקומות מתים אשר מספקים מקום לינה לעופות אשר הורסים ומחריבים אזורים שלמים במידה ורק מאפשרים להם, ומסתור כביסה זה אחד ממקומות הלינה האהובים על יונים בבניינים רבי קומות אשר מספק להם מקום מושלם לחיות ולהרוס לכם את המקום לחלוטין.

רוצים לשמור על כביסה נקייה מצואת היונים!

הקיץ בישראל הוא לא כזה ממש ארוך ואין הרבה גשמים ולכן יש לנו המון חדרי כביסה או מסתורי כביסה בחוץ אשר חשופים ונותנים אפשרות ליונים וציפורים מקום ללון בו אבל לנו זה יוצר בעיות והמון, זה מונע מאיתנו לתלות כביסה וגוזל מאיתנו מקום בבית אשר מיועד ליבוש הבגדים שלנו, ועם אנו רוצים זה גם מסכן אותנו במחלות שהן מביאות עימן, ולכן חייב להיפטר מהיונים ולשמור על הכביסה שלנו נקיה מקקי יונים על הבגדים.

אז מה בעצם אנו עושים כדי להרחיק יונים ממסתור כביסה

שאנו מגיעים אנו מתחילים קודם כל עם ניקיון המקום והכנה לעבודה, לאחר מכן אנו מתחילים בביצוע התקנת רשתות וחסימה הרמטית של המסתור כדי למנוע שוב את חזרתן, אנו מתחילים ומודדים את שטח הפתוח, לאחר מכן מתחילים בקידוחים והכנת התשתית של הרשת וקיבוע בצורה נקייה ויפה אשר לא גלויה לעין, ואז אנו מוודאים שאין שום פתח אשר ייתן הזדמנות ליונים לשוב.

במידה ויש דרג או מעקה אשר אנו רוצים למנוע התיישבות או מקום נוח ליונים אנו נשים דוקרנים ונימנע מהם לנוח שם.

לאחר שסימנו עם הרשת להרחקת היונים ממסתור הכביסה אנו נחטא את המקום וננקה את השטח שתוכלו לשוב ולהשתמש בו לצרכים שלכם בבטחה שהכל נקי ומחוטא.

כמה עולה הרחקת יונים ממסתור כביסה?

כל מסתור כביסה הוא בגודל שונה ולכן המחיר יהיה בהתאם מה גם צריך לקחת בחשבון עם זו עבודה בגובה ואם המקום מצריך ניקיון ופינוי צואת יונים.

לרוב מחיר התקנת רשת בגודל סטנדרטי של (6 מטר) ינוע בין 750 ל 1100 תלוי במקום ובנסיבות.

ישנם מקרים בהם מסתורי הכביסה מצריכים עבודה של 2 – 3 אנשי צוות עם זה במקומות גבוהים או מסובכים המחייבים שימוש בחבלי סנפלינג או מנוף. במקרים כאלה, עלות העבודה עשויה להתייקר בכמה מאות שקלים.

במידה ואתם מחפשים מרחיק יונים מומלץ עבור הרחקת יונים? Green & Clean התשובה לכך

אנו בחברה מספקים שירותי התקנת דוקרנים, רשתות ליונים, ציפורים, חתולים ועוד 🕊️ אחריות על התקנת רשת ליונים ל-5 שנים🕊️ צרו קשר לקבוע מתקין רשת נגד יונים בקריות (משכנות האומנים) 052-887-2287 או 055-940-5100

התקנת רשת יונים בקריות

גרין & קלין שירותי התקנת רשת יונים בקריות במבצע לשנת 2023

בין לבין שאנו מתקינים רשתות יונים אנו גם מבצעים שירותי ניקיון צואת יונים ממסתור כביסה או מרפסות שירות אשר לרוב יהיו מלאים בצואת יונים, ופה בדיוק ניכנס עניין מאוד חשוב אשר לשמו התכנסנו פה והיא ניקוי צואת יונים אשר גורמת לבעיות חמורות שצריך לפטור במהירות ולא לתת לה להתרבות.

כאשר אתם מתקשרים אלינו אנו נוכל גם לתת לכם שירותי ניקוי של לשלשת יונים ממסור הכביסה שלכם ובשילוב של ניקיון חיטוי והתקנת הרשת אנו נימנע את הבעיות החמורות בעתיד, התקשרו אלינו לניקוי צואת יונים בקרית מוצקין ונגיע במהירות לחיסול הבעיה.

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה בקריות
הרחקת יונים מבניין משותף
הרחקת יונים לצמיתות

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה

סובלים מבעיית צואת יונים במסתור הכביסה? גרין & קלין מתמחים בניקוי צואת יונים והרחקת יונים בקריות, צרו קשר לכל בעיית לשלשת יונים אם זה במרפסת שירות או בבניין משותף אנו כאן לעזור לכם להיפתר מהסירחון הזה.

התקנת רשתות נגד יונים וציפורים בקריות

כשאתם צריכים צוות מקצועי ואמין בקריות להתקנת רשת בגובה זה רק גרין & קלין, לנו יש צוות שמבין עניין בכל הקשור לרשתות נגד יונים עם זה בגובה או בבתים פרטיים אנו יכולים לתת מענה מהיר מהיום להיום.

צריכים הצעת מחיר עוד היום?

אנו ממוקמים בקריות, ומכסים את כל אזור הצפון במתן שירותי התקנת רשתות נגד יונים.

Scroll to Top