הרחקת יונים בקריות

יש לכם בעיות מטרד יונים במסתור כביסה או במרפסת? גרין & קלין התשובה לכך

צרו קשר 052-887-2287 או 055-940-5100

הרחקת יונים בקריות

הרחקת יונים בקריות למגורים ועסקים ע"י מרחיקים מומלצים ומקצועיים שלנו

הרחקת יונים בקריות בשיטות מתקדמות, יש לנו למעלה מ-15 שנות ניסיון בהרחקת יונים והסרנו בהצלחה ציפורים מבניינים ובתים רבים באזור הקריות וחיפה. המוצרים שאנו משתמשים בהם הוכחו כיעילים שוב ושוב במשך יותר מ-15 שנה.

העיצוב והבנייה יוצאי הדופן שלהם מאפשרים להם לשרוד חשיפה ארוכת טווח לפגעי מזג האוויר והביצועים נטולי התחזוקה שלהם מפחיתים בצורה חדה את התדירות והעלות של תחזוקה חיצונית הנחוצה על ידי עופות מזיקים אלו. בנוסף לתועלת של סביבה נקייה, בריאה יותר ואטרקטיבית הרבה יותר, רבים מלקוחותינו דיווחו על סביבת חיים נקייה ועם המון שקט נפשי משמעותי תוך חודשים ספורים.

רוב הבתים והבניינים באזור הקריות שיש להם בעיות עופות מזיקים כמעט תמיד שורצים ביונים פראיות. יונת הבר היא ציפור שאינה נודדת שחיה במקום אחד כל חייה, אוכלת כל מה שהיא יכולה למצוא, ומקננת באזורים מוגנים כמו גגות, מתחת ליחידות מיזוג ופאנלים סולאריים, ועל מבנים עם קווי גג תלויים.

GREEN & CLEAN מומחי הרחקת יונים למגורים ומסחר והגנה על ציפורים בקריות

בעיות חמורות הנגרמות על ידי יונים פראיות
• צואת יונים על הגג נזק פיזי הנגרם עקב צואה קאוסטית על מבנים לצביעה, קירוי, ציוד חשמלי, HCAV, אוורור ופאנלים סולאריים.
• חומרי קינון מהווים סכנת שריפה חמורה אם יגיעו לציוד חשמלי.
• ביוב ומרזבים עלולים להיסתם עקב חומרי קינון, ולגרום לגיבויים כבדים על הגגות וכתוצאה מכך לדליפות ובמקרים קיצוניים, קריסות מבניות.
• צניחה על המדרכות עשויה להיות חלקה מאוד, ולהוות סכנה פוטנציאלית להחלקה מקרית, נפילות ותביעות אפשריות.
• מערכות אוורור ומיזוג אוויר הן נקודות עיקריות לקינון יונים המפקידות פסולת ולשלשת לאספקת האוויר שלך. חלקיקים מוטסים הקשורים לציפורים בתוך המערכת יכולים ליצור מבנים "חולים".
• יונים יכולות להפיץ למעלה מ-60 מחלות לבני אדם ובעלי חיים כמו סלמונלה ודלקת קרום המוח.

הדרת יונים לצמיתות בקריות

כדי להבטיח שלציפורים מזיקים אלו אין סיבה להסתובב בנכס שלך, אנו ממליצים גם ליישם שילוב של חלק או כולן משיטות ההרחקה המוצעות על ידי הרחקה מתקדמת.

לאחר הסרת הקנים של היונים הפראיות וניקוי הלשלשת, יש לאטום את האזורים הללו על מנת להבטיח שהם לא יחזרו ויבנו מחדש. החרגות כאלה נעשות באמצעות גידור או רשתות כדי לסגור אזורים מתחת למרזבים ומסביב ליחידות מיזוג אוויר.

קבוצה נוספת של מוצרים שאנו משתמשים בהם היא דוקרני ציפורים שניתן להתקין על מדפים, מעל חלונות ועל שילוט כדי להפסיק להתיישב ולנוח.

מדוע יש צורך בפיקוח על ציפורים

יונים יכולות להיות בעיה גדולה. ברגע שהם נכנסים לעסק או לבית שלך, קשה להיפטר מהם. למרבה המזל, ישנן חברות לפיקוח על ציפורים שיעזרו לכם להרחיק את הציפורים מהמקום שבו הן לא צריכות להיות – ובחזרה לטבע למקום בו הן שייכות! הטכנאים הבקיאים והמועילים שלנו יודעים כיצד לטפל ביונים טורדניות בצורה הטובה ביותר ולהגן הן על הרכוש והן על השקט הנפשי שלכם.

במבט ראשון, אולי לא נראה שיש בעיה בכך שציפורים פשוט משאירות אחריהן צואה. אבל אם אי פעם נאלצת לנקות אחריהם סביב הציפורים שלך אז אתה יודע את חומרת הבלגן שלהם; מכאבי עיניים ומשיכת מזיקים אחרים או נשאי מחלות ועד לסיכונים מסכני חיים עבורנו כאשר אנו שואפים חלקיקים שעלולים לשאת מחלות, בעלי חיים אלו עלולים לסכן את חיינו ללא כוונה מבלי לדעת שהם עושים זאת!

ישנן דרכים רבות להרחיק ציפורים מהרכוש שלך. אחת הדרכים היא התקנת רשת ציפורים מסביב לשוליים של הבניין. אחר הוא לאטום אישית כל אחד את מסתור הכביסה או המרפסת שלו לבד. צעדים אלה יבטיחו את ההצלחה ארוכת הטווח של הרתעת ציפורים מלהפוך את העסק או הבית שלך לשלהם!

השפעות נפוצות של צואת עופות

צואת ציפורים יכולה לגרום להתפרצות של מספר מחלות ולהתרבות של טפילים כמו תולעי קמח, קרדית עוף ואפילו פשפשים. אוכלוסיות גדולות של ציפורים יכולות להיות רועשות, במיוחד בלילה כשהן נמצאות ממש על הגג שלך.

הימנע בכל מחיר מהאכלת עופות מזיקים, מכיוון שזוהי סוג של עידוד עבורן להישאר עוד יותר. זה כולל מאכילי ציפורים שאינם נשלטים במשקל.

ניקוי צואת יונים

שטיפת צואת יונים בלחץ על הגג בגלל הסיכונים הבריאותיים של חלקיקים ומחלות הנישאים באוויר וכן הסיכון של שטיפת צואה על גג חלקלק, ניקוי צואת יונים יכול להיות מסוכן אם לא נעשה על ידי מומחים מיומנים ומנוסים.

כדי למנוע את הסיכון הבריאותי באתר שלך, כל חומרי הקינון והפסולת יוסרו ויושלכו בבטחה וכל צואת הציפורים והצטברות יישטפו בלחץ מים באמצעות תמיסת ניקוי טבעית.

אנו יכולים להסיר בבטחה חומרי קינון ולשאוב צואת יונים מציוד חשמלי רגיש כמו פאנלים סולאריים ומערכות HVAC.

שטיפה וחיטוי של אזורים בעייתיים ישאירו את רכושכם נקי ומחוטא בסיום השירות.
• הרחקת יונים מפאנלים סולאריים
• מומחי הדברת יונים בפאנל סולארי
• הסרת קיני יונים מתחת לפאנלים סולאריים

התוצאה הבלתי מכוונת של התקנת פאנלים סולאריים על הבית שלך היא שהיא מושכת יונים בגלל השטח הגדול של צל חדש שנוצר עבור יונים לקנן מתחת למערך הפאנלים הסולאריים שלך.

אם ראיתם צואת יונים רק בפסגת הבית שלכם או על פאנלים סולאריים מהרחוב, תופתעו עד כמה הבלגן גרוע מקרוב. מתקן פאנל סולארי קטן שנמצא בדרך כלל בבתים באזור הקריות יכול להפוך לבית עבור עשרות יונים.

לאחר שהשקעת סכום לא מבוטל בציוד סולארי, זה מייאש לראות את ההשקעה החדשה שלך הופכת לקן ושירותים ענקיים ליונים פראיות. לא רק כאב העין, אלא הסכנה של כל מה שמגיע איתו כמו מחלות, סכנת שריפה, סכנת חשמל ויעילות מופחתת של מערך הפאנלים הסולאריים שלך.

אנו יכולים להחזיר את הגג והמתקן הסולארי למצבם החדש תוך מספר שעות ולהתקין מחסומים כדי למנוע מיונים לחזור או לקבל גישה לכל אזור מסביב או מתחת לפאנלים הסולאריים שלך.

הסרת חומר קינון ושטיפת פאנלים סולאריים


טכנאי הרחקת היונים שלנו מומחים בהרחקת יונים באזור הקריות, טיפלנו באלפי בתים ועסקים, כך שאנחנו יודעים בדיוק מה צריך כדי לנקות את הבלגן ולמנוע את זה מלהתרחש שוב.
ניקוי פאנלים סולאריים והבלגן שיונים משאירות עליהם ומתחתיהם עלול להיות מסוכן אם לא נעשה על ידי מומחי הרחקת יונים מיומנים ומנוסים.

אנו נוציא בבטחה את חומר הקינון מתחת לפאנלים הסולאריים, נשאב את הגללים באמצעות מסנני ואקום וציוד נשימה מקצועי כדי לשמור על בטיחות הטכנאים שלנו מפני המחלות הרבות שיונים נושאות ומפיצות.

לאחר ניקוי קפדני של כל והפאנלים הסולאריים, נשטוף בזהירות ובבטחה את הגג והפאנלים הסולאריים למצב בוהק, נוצץ, כמו חדש.

הרחקת יונים בקריות

התקנת רשת נגד יונים בקריות מגגות ומסתורי כביסה

התקנת מחסומי יונים לאחר ניקוי וחיטוי הגג והציוד הסולארי שלך, תרצה לוודא שזה לא יקרה שוב. לשם כך, נתקין מחסומים ואמצעי הרתעה כדי להרחיק יונים מתחת לפאנלים הסולאריים שלך.

טכנאי ההרחקה שלנו יתאימו בהתאמה אישית מחסום רשת סביב כל ההיקף של מערך הפאנלים הסולאריים שלך כדי למנוע מיונים להיכנס שוב תחתיו. מחסום הרשת תוכנן במיוחד למטרה זו ויתחבר מבלי לפגוע בפאנלים הסולאריים שלכם ויעמוד בחום ובשמש של ישראל.

לבסוף, נוסיף דוקרני יונים אופקיים במרווחים קבועים על מחסום הרשת כדי למנוע מיונים לנסות לנצל כל אחד מהצל שמחוץ למחסום שיוצרים הפאנלים הסולאריים.

התוצאה הסופית יעילה מאוד והרשת לא תראה ממפלס הרחוב. אם יש לך בעיות ביונים, לא תתאכזב.

אנו מבטיחים את העבודה שלנו


GREEN & CLEAN רוצה שתדע שלא משנה באיזה שירות תבחר, אנו עומדים לצד העובדים שלנו והשירותים שהם מספקים, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח שהעבודה תתבצע נכון בפעם הראשונה, בכל פעם. GREEN & CLEAN מציעה מגוון רחב של ערבויות המשתנות משירות לשירות.

אנו משרתים את כל הצפון בשירות הרחקת יונים וציפורים
GREEN & CLEAN מציעה לכידת יונים, הדרת יונים, התקנת רשת ניילון נגד יונים, רשתות לציפורים, דוקרנים של ציפורים, ניקוי צואת יונים, מונעי יונים, הדרת פאנלים סולאריים. היפטר מיונים עם הרחקת יונים בטוחה, יעילה.

למה לבחור ב גרין & קלין?
גרין & קלין היא חברה להרחקת יונים וציפורים מספר אחת של ישראל ומציעה שירות שאין שני לו. עם טכנאים מיומנים במיוחד, אנו מטפלים בכל בלגן שנגרם על ידי עופות מזיקים, לא משנה כמה הוא גדול או קטן. הטכנאים של גרין & קלין מנוסים בכל מה שיש בטיפול באוכלוסיות עופות; הם מוכנים לכל מה שהיצורים המציקים האלה יכולים לזרוק לדרכם! כאשר אתה זקוק לעזרה להיפטר מאוכלוסיית הציפורים הבעייתית שלך גרין & קלין היא הפתרון!

כל זן ציפורים דורש שיטות בקרה שונות כדי להבטיח שהם לעולם לא יחזרו, לכן אנו יוצאים ובודקים כל פרויקט של ציפור לפני הגדרת תוכנית פעולה, כדי להבטיח ששיטת השליטה בה אנו משתמשים היא היעילה ביותר למצב.

הסרת ציפורים מטרידות יכולה להיות סיוט עבור בעלי בתים ועסקים. למומחים של גרין & קלין יש את הפתרונות שיעזרו לכם להיפטר מהמזיקים הללו אחת ולתמיד! אנו נסיר כל ראיה לכך שהם היו בנכס שלך כדי להרחיק אותם מביקורים עתידיים, כדי שתוכל לשכוח שהייתה לך בכלל בעיה של שליטה בציפורים.

דוקרני ציפורים מפלדה ופוליקרבונט (פלסטיק).

יחידות סאונד קוליות ואולטרסאונד

הרחקת ציפורים (תוכניות מיקוד)

לכידה והסרה בזמן אמת

פתרונות בקרת ציפורים לכל מצב

שירות הרחקת ציפורים ויונים שאתה יכול לסמוך עליו
צוות גרין & קלין מספק את השירותים הטובים ביותר עבור כל לקוחותינו. אנו יודעים שהתמודדות עם עופות מזיקים עלולה לגרום ללחץ לא רצוי ואנו שואפים לסיים את זה כמה שיותר מהר וביעילות, מה שעשוי להיות משהו שחברות הדברת ציפורים אחרות לא תמיד עושות. לחברות אחרות לוקח חודשים עד שהם יוצאים או מטפלים בבעיה שלך, אבל כשאתה מתקשר אלינו כאן ב- גרין & קלין אנחנו מגיעים עוד באותו היום גם אם זה רק לבדוק את מצב השטח ואבחון המקרה! הטכנאים המוסמכים שלנו ייצאו מיד לאחר שנקראו על מנת לספק שירות שאף אחד אחר לא יכול לנצח: שליטה יעילה בציפורים ללא כל דאגה שיחזרו שוב לבניין או למסתור כביסה שלך.

אתה יכול לשים קץ להשתלטות של ציפורים על העסק או החצר האחורית שלך בעזרת גרין & קלין. אנו מציעים מגוון פתרונות, החל מאמצעי הרתעה שמרחיקים מזיקים במשך שנים ומלכודות שתוכננו במיוחד כדי ללכוד אותם בבטחה כדי שניתן יהיה להעבירם למקום אחר. קבע שיחת דיון עם המומחה שלנו לשליטה בציפורים כדי להבין מה עליך לעשות כדי לסיים את בעיית הציפור שלך בצורה יעילה ומהירה ככל האפשר! לחלופין, התקשר אלינו עוד היום, בטלפון 052-887-2287 או 055-940-5100

תהליך 3 שלבים להסרת ציפורים
• אנו נסיר את כל הציפורים והקנים מהרכוש שלך.
• נגדיר לנו סדרה של אמצעי הרתעה כדי למנוע מהם לחזור.
• ננקה את צואת ציפורים ונחטא את האזור.
התקשר עוד היום ל- גרין & קלין להרחקת יונים מהירה ומובטחת למגורים ומסחר
עם למעלה מ-15 שנות ניסיון, גרין & קלין מספקת הרחקה בטוחה ואנושית של בעיות הציפורים או היונים שלך. הטכנאים המנוסים שלנו יפתחו עבורך תכנית טיפול מותאמת אישית תוך שימוש בטכניקות מרובות להרחקת ציפורים.

בקרת יונים
יונים יכולת לקנן במגוון נסיבות. זה מאפשר להם להתרבות בהצלחה בסוגים רבים של מיקומים. זה גורם ליונים להיות מטרידות במיוחד. הם נושאים מחלות והצואה החומצית שלהם יכולה להרוס את רוב המשטחים.

רשת ציפורים
מערכת רשת ציפורים היא שיטת הרחקת היונים וציפורים היעילה והחסכונית ביותר אשר עשוייה מחומרים עמידים כמו רשת תיל, פוליאתילן ופוליפרופילן. חומרים אלה מוגנים UV הם חזקים ועמידים לאורך זמן כדי לספק לך הדרת ציפורים מעולה. ניתן להשתמש ברשת ציפורים כדי להגן על המבנה שלך מפני ציפורים גדולות וציפורים קטנות כגון יונים, שחפים, דרורים, עורבים וזרזירים. רשת ציפורים מושלמת לאזורי מסחר ופרטיים עם פעילות ציפורים גבוהה כגון גגות, מסתורי כביסה, מפעלים, בניינים גבוהים, חצרות, גשרים והאנגרים.

קוצים נגד ציפורים ויונים
דוקרנים של ציפורים הם אמצעי הרתעה מסורתיים לציפורים המשמשים כדי למנוע ציפורים לנחות, לקנן וללון על משטחים שטוחים ומעוקלים. הם יכולים להתבצע באמצעות נירוסטה מוגנת UV ופלסטיק מיוצב, בעוד שהם תוכננו במיוחד כדי לא לפגוע בציפורים. ניתן להתקין דוקרנים על קווי גג, מרזבים, קורות, צינורות, מדפים, פתחי אוורור ועוד! תפקידה היא מניעת ציפורים מלשבת על הרכוש שלך בצורה נמוכה, ולא מזיקה.

הרחקת ציפורים ומניעה
כחברת להרחקת יונים המובילה בקריות מזה 15 שנים, סייענו לאלפי משפחות ועסקים להסיר מזיקים לא רצויים מהבית או העסק שלהם, לרבות מיני ציפורים שונים. צור איתנו קשר עוד היום לייעוץ חינם שלך!

הרס לרכוש בכל מקום אשר הן נמצאות

צואת ציפורים מצטברת בכל מקום בו הן שוכנות על גגות, גדרות, מרפסות, ריהוט חוץ וציוד – אין מקום בטוח. בנוסף להיותה מגעיל, צואת ציפורים תהרוס כל משטח עליו היא מצטברת בגלל תכולת החומציות.

אם אוכלוסיית ציפורים פולשנית מציבה בפניכם בעיה, האתגר הוא לפתור אותה על ידי הרחקה אנושית של הציפורים.

להיפטר מהבעיה שעל הפרק:
היפטרות מהציפורים המציקות הללו דורשת מעשה של "הוכחת יונים". זה כרוך בביצוע שינויים בנכס שלך כדי למנוע מהם גישה. דוקרני יונים, רשתות לציפורים, מדרונות ציפורים, חוטי ציפורים, מסלולים מחושמלים וחיווט יכולים להיות אמצעי הרתעה יעילים. עבור רבים, הדחף הוא לנסות להיפטר מיונים בעצמך. אתה צריך לדעת שהציפור הזו היא לא המזיק הטיפוסי שלך.

לדעת שכדי להתקין כל אחד מהמוצרים הללו נדרשת מיומנות מסוימת. הרחקת יונים דורשת גם מומחיות וגם דמיון, וזה המקום שבו גרין & קלין נכנסת לתמונה. אין שיטות פשוטות לעשות זאת. מה שעובד במצב אחד עשוי פשוט להקל על הארנק במצב אחר.

לרוב, היפטרות מיונים בקריות דורשת גישה משולבת. יש לנו את הניסיון והכלים ליישם את "אסטרטגיית ההדרה" שלך. לאורך זמן "אסטרטגיות ההדרה" שלנו באמת עובדות וחוסכות לך זמן וכסף. לא תצטרכו לנקות את הצואה או לחטא את המקומות הנתעבים, מוכי המחלות.

דברים חשובים שכדאי לזכור:
ישנם סיכונים בריאותיים מסוימים הכרוכים בהסרת צואת יונים. טיפות יכולות לשאת מחלות רבות. בעת ניקוי צואה, יתכן שאדם ינשום פנימה חלק מהפטרייה שעלולה לגרום לזיהום. התסמינים מתרחשים בדרך כלל תוך כ-10 ימים. הרחקת יונים של הקריות צריכה להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע מורשים כמו גרין & קלין בקרת חיות בר. יש לנו את הכלים וההכשרה המתאימים להתמודד עם תהליך ההסרה.

ברוכים הבאים ל-GREEN & CLEAN ! אנחנו חברת הרחקת יונים הפועלת בקריות, המתמחה בהרחקה לצמיתות של ציפורים וחיות מטרידות אחרות מהבית, מעליית הגג או החצר שלכם. ציפורים הורסות את הבניין או הרכוש שלך זה לא מצב שאתה רוצה להיות בו. הגללים והנוצות הרופפות שלהם עלולים לסתום צינורות ופתחי אוורור, שלא לדבר על סכנת שריפה אפשרית. ציפורים ויונים עלולים גם להעביר מחלות קטלניות, להשמיע קולות מטרידים ולפגוע ברכוש שלכם בצואה ובשתן.
בכל פעם שאנו מוציאים ציפורים מבתים ומעליות גג, אנו משתמשים בשיטות אנושיות ומבטיחים להרחיק ציפורים לצמיתות.
התקשר אלינו 24/7 למספר -055-940-5100 כדי לקבוע פגישה באותו היום או למחרת. אנחנו לא נחשבים לחברה הטובה ביותר של הקריות להרחקת בעלי חיים לחינם! אתה יכול לבדוק את המחירים שלנו לפיקוח על ציפורים. חלק מהשירותים שאנו מציעים כוללים:

100% הרחקת ציפורים לצמיתות
בדיקות בית מלא ועליית גג
מניעה ותיקוני נזקים
ניקוי צואת ציפורים בעליית הגג
רצועות דוקרנים נגד יונים
הרחקת זרזירים
בקרת ציפורים ללא רעלים
שיטות אנושיות ויעילות ללכידת ציפורים
פינוי פגרי ציפור מתה
הגדרת מחסום אי הכללת ציפורים
רשת למניעת שכינת ציפורים
הרחקת יונים

כמה מהשאלות שאנו נשאלים כל יום:
היכן אוכל לקבל הרחקת יונים בחינם? יונים על הגג – מה אני יכול לעשות בנידון? הרג או הדרת ציפורים: מהי הגישה הטובה ביותר להדברת מזיקים של ציפורים?
אנחנו מומחים בהרחקת יונים ועופות, אבל אנחנו לא החברה הטיפוסית שלך לפינוי בעלי חיים בקריות. ראשית, אנחנו לא מבזבזים זמן בשימוש ברעלים, בחומרים דוחים או בדמויות פלסטיק מזויפות כדי להפחיד ציפורים, מכיוון ששיטות אלה פשוט לא עובדות – שלא לדבר על כך שרעל הוא לא אנושי. בעת הרחקת ציפורים, אנו משתמשים בשיטות אנושיות, בין אם מדובר בלכידת או הרחקהבשיטת חסימה הרמטית בציפור. אנו פותרים לחלוטין את בעיית הציפורים שלך על ידי נקיטת הצעדים הבאים:

בדוק את כל הנכס מלמעלה למטה
נאטום את כל אזורי הכניסה, לא משנה כמה קטנים
נציב מספר מלכודות אנושיות על הרכוש שלך – הדרך הנכונה והבטוחה!
התקנת דוקרנים לציפורים, מסלול הלם ורשת למניעת שכינה
בעת הצורך, אנו מנקים צואת ציפורים

אילו מחירים אנו גובים?
כל מצב של חיות בר שונה: איזה סוג של חיות? האם אתה צריך לכידה, מניעה, תיקונים, ניקיון? התקשר אלינו ונוכל לתת מחירים עבור המצב הספציפי שלך.

קבל מחירים
אנו חברת הרחקת יונים בשירות מלא המתמחה בציפורים. אנו פועלים בלמעלה מ-25 מיקומים ברחבי ישראל! לא תמצאו חברה אחרת עם שירותי הרחקת ציפורים המלאים שאנו מציעים. התקשר אלינו לסניף המקומי שלך עוד היום, ונדון בבעיית הציפורים שלך. להלן חלק מהשירותים שאנו מציעים:

בקרת ציפורים מלאה
מלכודת היא אומנות, ושכללנו אותה! סוגי מלכודות ציפורים, ובעיקר מיקום, הם קריטיים להצלחה בלכידת. אנו מציבים מספר מלכודות אנושיות על הנכס שלך – בדרך המוצלחת!

בדיקות נכסים
על מנת לפתור בעיית ציפורים במלואה, עלינו לברר כיצד הציפורים נכנסו לביתכם ואיזה נזק הן גורמות.

תיקוני מניעה ונזקים
התיקונים שלנו הם ברמה מקצועית, טובים כמו כל קבלן בונה בתים. תיקונים הם קריטיים להרחקת ציפורים מהרכוש שלך. אנו משתמשים בקוצי ציפורים ובפלדה.

בקרת ציפורים ללא רעלים
תהליך הרחקת הציפורים שלנו הוא הטוב ביותר במדינה, ואנחנו אף פעם לא משתמשים ברעלים, שלא עוזרים. במקום זאת, אנו משתמשים בשיטות יעילות ואנושיות כדי להסיר ציפורים ולהרחיק אותן.

ניקוי צואת ציפורים בקריות
ציפורים בביתך או בעליית הגג עלולות להשאיר אלפי גללים, שהם אות ריח לציפורים חדשות, כמו גם וקטור למחלות. אנחנו מסירים את הגללים ומחטאים את האזור.

הרחקת ציפור מתה
בין אם יש לך ציפור מתה בעליית הגג שלך או ריח נורא על הנכס שלך מציפורים מתות במקומות אחרים, אנחנו המומחים שיכולים למצוא את הפגרים, להסיר אותם ולהפיג ריח של המקום שלך.

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה בקריות
הרחקת יונים מבניין משותף
הרחקת יונים לצמיתות

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה

סובלים מבעיית צואת יונים במסתור הכביסה? גרין & קלין מתמחים בניקוי צואת יונים והרחקת יונים בקריות, צרו קשר לכל בעיית לשלשת יונים אם זה במרפסת שירות או בבניין משותף אנו כאן לעזור לכם להיפתר מהסירחון הזה.

התקנת רשתות נגד יונים וציפורים בקריות

כשאתם צריכים צוות מקצועי ואמין בקריות להתקנת רשת בגובה זה רק גרין & קלין, לנו יש צוות שמבין עניין בכל הקשור לרשתות נגד יונים עם זה בגובה או בבתים פרטיים אנו יכולים לתת מענה מהיר מהיום להיום.

צריכים הצעת מחיר עוד היום?

אנו ממוקמים בקריות, ומכסים את כל אזור הצפון במתן שירותי התקנת רשתות נגד יונים.

Scroll to Top