ניקוי מסתור כביסה בקרית אתא

יש לכם בעיות מטרד יונים במסתור כביסה או במרפסת? גרין & קלין התשובה לכך

צרו קשר 052-887-2287 או 055-940-5100

ניקוי מסתור כביסה בקרית אתא

גרין & קלין מספקת שירותי ניקיון צואת ציפורים, יונים, זרזירים, עורבים, עטלפים ושחפים בקרית אתא

ניקוי מסתור כביסה בקרית אתא – Green & Clean, הקיץ קרב ובא ואיתו גם מזג האויר הטוב שמאפשר לתלות כביסה ואתם רוצים לפתוח חלון ולתלות כביסה במסתור כביסה אבל יש לכם פולשים לא רצויים אשר הרסו לכם את המקום ומילאו אותו בלשלשת יונים במהלך החורף, Green & Clean היא התשובה שלכם ל ניקוי מסתור כביסה מצואת היונים.

התקשרו אלינו וקיבעו פגישה לניקיון מרפסת שירות או חדר כביסה ניתן לקבל את השרות עוד באותו היום ולסיים את הבלגן הזה. 055-940-5100 או 052-887-2287.

כשאתם מתקשרים אלינו בצד השני של הקו יהיה מענה מאיש מקצוע אשר יספק תשובות לכל השאלות שאתם צריכים לדעת החל מניקיון מסתור כביסה ועד התקנת רשת נגד יונים לבתים פרטיים או לבניין, יש לנו 15 שנות של ניסיון בתחום ההתקנות והרחקת יונים ומזיקים ולכן יש לנו ידע עצום בתחום צלצלו אלינו ותהיו מרוצים.

כיצד לנקות צואת יונים וציפורים במרפסת שלך { מסתור כביסה }

האם אתם מודאגים לגבי צואת יונים במרפסת שלכם? השתמשו בתהליך ניקוי פני השטח שניתן כאן כדי לחטא ולנקות את המסתור כביסה שלך ביסודיות.

מרפסת בבית מאפשרת לך ליהנות ולקבל קצת שמש טובה ונעימה. + אתם יכול להשתמש בצמחים קטנים כדי לקשט את המרפסת שלך כדי להפוך את החלל שלך תוסס ולהריח רענן. אולי לשים שולחן צד וכיסא ונדנדה יהפכו את החלל הזה לאזור ההרפיה שלכם.

עם זאת, מרפסות מזמינות גם את היונים השכונתיות. כתוצאה מכך, המרפסת שלך תזדקק לניקוי טוב בגלל צואת היונים. אם לא תנקה את הגללים בהקדם, זה עלול להוות סכנה בריאותית. לכן, הקפידו לנקות את המרפסת שלכם בהקדם האפשרי.

זרזירים אירופיים בפתחי פליטה

זרזירים מביאים איתם המון חרקים מטרידים ולריחות לא נעימים הנובעים מהצואה שלהם. העדפתם היא לקנן בפתחי הפליטה של הכיריים וחדרי האמבטיה. המקלט החם, היבש והמבודד מספק הגנה מפני בעלי חיים ובני אדם אחרים, מה שהופך אותו למקום בטוח לחיות בו.

חברת ניקיון Green & Clean תגיע לביתכם, תערוך בדיקה יסודית ותספק לכם אומדן חינם המתאר את העבודה הדרושה לפתרון חדירת יונים וציפורים.

במהלך עונת הקינון, הצעד הראשון הוא פינוי הזרזירים הבוגרים לפני הגישה לקן המכיל את גוזלי הציפורים. לאחר הוצאת המבוגרים, השלב הבא הוא התקנת רשת מגולוונת כבדה על פתח האוורור החיצוני, כדי להבטיח שפתחי האוורור ימשיכו לפעול כרגיל. כל עבודות התיקון מגובות על ידי 5 שנות אחריות, הנתמכת על ידי למעלה מ-15 שנות פעילות.

התקשר עוד היום לחברת ניקיון Green & Clean כדי לפתור בצורה אנושית את בעיית ניקוי צואת היונים ממסתור הכביסה שלך.

למה חשוב ורצוי להתקין רשת נגד יונים במסתור כביסה

דבר ראשון, מסתור כביסה שמו כן הוא ואנו רוצים שזה יהיה מקום אסטטי ונקי אשר נוכל לתלות כביסה בכייף ובלי דאגות של כינים וריחות חזקים שנתפסים בבגדים, במיוחד מצואת יונים אשר הן אוהבת לקננן שם ולמצוא להם מקום בטוח ושקט, ואתם מנגד רוצים מקום נקי וללא ריחות צואת יונים וכינים אשר היונים מביאים עמם.

על בסיס עבודתנו כחברה להתקנת רשתות נגד יונים אנו נתקלים כמעט בכל עבודה במצב של ניקיון צואת יונים שנגרמה עקב אי צומת לב מצד בעל הנכס או זמן רב שהבית היה ריק וזה נתן להן אופציה להיכנס ולהשתלט על המסתור כביסה או המבואה בבניין.

מחפשים מתקין רשתות נגד יונים בקרית אתא עוד היום?

אנו Green & Clean חברה מומלצת להרחקת יונים וציפורים בקרית אתא. אשר מוכרת בתחום מעל 15 שנה עם המון המלצות וממליצם מקומיים שלנו, לנו יש מתקינים מקצועיים לרשתות נגד יונים והרחקת יונים בקרית אתא בשירות מידי לפתרון הבעיה.

אם אתם בסיטואציה של מטרד יונים וזקוקים למתקין רשתות מומלץ בקרית אתא אנו יכולים לעזור עוד באותו היום התקשרו אלינו לסגירת מסתור הכביסה שלכם ולמניעת מטרד בעתיד 055-9405100 או 052-8872287.

ניקוי מסתור כביסה

גרין & קלין מספקת שירותי ניקיון צואת ציפורים, יונים, זרזירים, עורבים, עטלפים ושחפים בקרית אתא

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה בקרית אתא, צואת ציפורים, הידועה גם בשם לשלשת ציפורים, היא מחזה נפוץ בעיירות ובערים בישראל. כשהם לא מבוקרים, הם יכולים להצטבר כדי להפוך לסכנה לבריאות האדם ולסיכון למבנים.

המין שגורם לבעיית הצואה הגדולה ביותר בעיירות ובערים היא היונה. היא לרב תשכון בחללי גגות ועל מדף חלונות ותשאיר כמויות גדולות ואדירות של לשלשת לאורך זמן. ציפורים אחרות, כמו שחפים וזרזירים, עלולות גם הן לגרום לבעיות חמורות.

לכן חברת Green & Clean מספקת שירות ניקוי והרחקת יונים וציפורים באופן מקיף לבעיה וכתוצאה מהמומחיות שלנו בהרחקה, אנו יכולים לכלול אמצעים למניעת החזרתה.

אנו יכולים לספק שירות חירום מהיר של ניקוי יונים וציפורים. לחלופין, נוכל לבצע ניקוי מתוכנן של צואת יונים כחלק מתוכנית שלנו כדי למנוע את הפיכת צואת הציפורים לבעיה גדולה במסתור הכביסה שלך.

פתרון בעיות עופות מזיקים בקרית אתא

אזור הקריות וחיפה בפרט, היא אחד מהאזורים העירוניים הצפופים ביותר במדינה, אשר מתמודדת עם בעיות צואת ולשלשת יונים וציפורים.

עם אוכלוסייה של למעלה מ-300 אלף תושבים, אין מחסור בבניינים לאכלס ציפורים. יונים מלכלכות גורדי שחקים והורסות פאנלים סולאריים, שחפים משתלטים על בתי ספר ציבוריים ואזורי אוכל חיצוניים, ועורבים מטילים אימה על שכונות בקרית אתא. אה, ואל תשכחו את סנוניות הצוקים הנודדות בכל אביב!

צואת יונים, שחפים וציפורים הבעיות שהן מביאות

ניקוי צואה ממסתור כביסה בקרית אתא לאחר פלישה והרס של מסתור הכביסה על ידי שחפים ויונים באזורינו היא לא מה בכך ויש לטפל בזה ביעילות ובמהירות, על ידי פנייה לחברת הניקיון Green & Clean תוכלו לקבל תוצאות מובטחות עם אחריות ל 5 שנים על כל עבודה שאנו מבצעים.

אל תתנו לשחפים או ליונים להרוס לכם את המרפסת או חדר הכביסה שלכם בצואה התקשרו אלינו וסימו עם הסיפור אחת ולתמיד 052-887-2287 או 055-940-5100.

עורבים מחבלים בשכונות ברחבי חיפה והקריות

עורבים הטילו אימה על השכונות שלנו במשך שנים. הציפורים השחורות הללו אינטליגנטיות ביותר ויחפשו אוכל, יקרעו את קרום הגומי מאדני החלונות ויציקו לחיות המחמד שלכם לכניעה. אם יש לכם מפגע והעורבים השתלטו לכם על המרפסת או מסתור הכביסה צרו קשר עוד היום לחיסול הבעיה.

כשאביב מגיע הוא מביא איתו גם את הסנוניות והבעיות שלהן

בכל אביב אנו עדים לאלפי סנוניות צוקים הנודדות לאזורינו. ציפורים אלה מקננות על צוקים, והסתגלו לבניית קיני הבוץ שלהן על גשרים, בתים ומבנים מסחריים. קיני בוץ עלולים להוביל לבתים שניזוקו, ניקויים יקרים של מבנים, ובמקרים מסוימים לעצור לחלוטין את עבודות הבנייה.

איך נפטרים מציפורים בחיפה והקריות? בקרת ציפורים אנושית ויעילה.

הנה מה שמומחי בקרת הציפורים ב- גרין & קלין ממליצים לפתרון בעיות הציפורים של אזור חיפה

דוקרני ציפורים נועדו לעצור באופן אנושי ציפורים בגודל יונים ושחפים מלנוח, להתיישב או לשבת על מדפים שטוחים. הם עובדים פנטסטי עבור צמרות גדר, גגות, קירות מעקה, ולמעשה כל ציפורים בשטח שטוח אוהבות לשבת. ניתן להתקין דוקרנים לצמיתות עם דבק וברגים או להתקין באופן זמני עם קשרי רוכסן וקשרי חוטים.

פאנל סולארי ערכת הרתעת ציפורים.

ערכת הרתעת ציפורים של פאנל סולארי כוללת 10 מטר בסך הכל של רשת פלדה מצופה ו-35 אטבי נירוסטה. רשת הפלדה המצופה נועדה לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים.

קליפס הנירוסטה אינם דורשים כל קידוח ולא יפגעו בפאנלים סולאריים בעת התקנתם.

קליפסים אלה מחברים ומהדקים את הרשת בצורה מאובטחת למסגרת של כל פאנל סולארי. רשת הפלדה עוצרת יונים, מכרסמים וציפורים אחרות מלקן מתחת לכל מערך פאנלים סולאריים.

רשת בקרת ציפורים. רשת ציפורים היא הפתרון ההומני והיעיל ביותר להרחקת יונים וציפורים עבור ציפורים מקננות.

בהתקנה נכונה, רשת ציפורים תוציא בבטחה יונים, שחפים, סנוניות ועוד..

הרבגוניות של הרשת מאפשרת התקנה דיסקרטית כמעט בכל אזור החל ממסתור כביסה, חניונים, מחסנים, רציפי העמסה, גשרים ועוד.

צריכים מתקין? התקשר אלינו עוד היום למתקין מוצרי הרחקת יונים וציפורים באזור שלך

כיצד להסיר בבטחה צואת ציפורים מהנכס שלך

לפני התקנת רשת להרחקת יונים או שחפים, יש לנקות ולהכין את השטח. הכנה היא המפתח לפני היציאה לאתגר הניקיון שלך.

בכל מקום שבו יונים או שחפים ישבו או שכנו, הם בהכרח משאירים מאחוריהם בלגן של חומרי קינון, מקלות, נוצות וערמות אימתניות של קקי יונים. מובן מאליו שככל שהציפורים שוהות זמן רב יותר, כך הבלגן נשאר מאחור גדול יותר. בנוסף להיותה מכוערת, לשלשת ציפורים היא לרוב חומצית ועלולה להכתים משטחי אבן.

לכן מומלץ לבצע ניקוי עמוק לפני התקנת מערכת נגד כניסת יונים.

ניקוי אזורים חיצוניים של צואת יונים

הבעיה הנפוצה ביותר הקשורה ליונים היא הלכלוך של שטחים חיצוניים של מבנה כתוצאה מהלינה (ורבייה) ו/או נטישה בשעות היום (כאשר יונים משתמשות במבנה כנקודת תצפית לניצול מקור מזון).

מבין שתי הבעיות, בעיות הלינה/רבייה במהלך הלילה הן החמורות ביותר, וכתוצאה מכך, בדרך כלל, ישנן כמויות גדולות בהרבה של צואת יונים מאשר בישיבה בשעות היום.

הסיבה לכך היא שכאשר יונים מנצלות מקור מזון במהלך היום, הן נמצאות כל הזמן בתנועה, בודקות כל אחד מאתרי ההאכלה הרבים שלהן ולעולם לא מבלות זמן רב באתר אחד. כאשר הציפורים שוכבות, לעומת זאת, הן סטטיות לכל דבר עד 16 שעות, תלוי בעונה בשנה.

בחודשי הקיץ הם עשויים להיות רק 8-10 שעות באתרי הלינה שלהם, אבל בחורף זה יכול להיות עד 16 שעות ובמקרים מסוימים אף יותר.

סוג הלכלוך משתנה גם בהתאם לשאלה אם היא תוצאה של נטישה בשעות היום או משינה/רבייה של לילה.

הלכלוך הנובע מהתיישבות בשעות היום נוטה להיות אקראי ומתפרס על שטח די גדול, אם כי בבניינים המשקיפים על אתרי האכלת ציפורים בשימוש טוב, בעיות הקשורות ליונים יכולות להיות קיצוניות למדי.

הלכלוך משינה/רבייה של לילה נוטה להימצא בערמות גדולות ישירות מתחת למושבים שהציפורים תפסו במשך כל הלילה.

ניקוי צואת יונים מאתר לינה נוטה להיות קל יותר מאשר ניקוי ציפורים הנובע מהתיישבות בשעות היום, שכן הוא נמצא בדרך כלל באזור אחד או יותר ספציפיים ובכמות. כמו כן, במקרה של הוצאת צואת יונים מאזור לינה לפני התקנת תכשירים נגד תקיעה יהיה קל יותר לזהות אזורים בהם ניתן להתקין את המוצרים על סמך מיקום היונים.

בהחלט יתכן שבניין אחד יחווה גם נטישה בשעות היום וגם בעיות של שכבת לילה/רבייה, אבל זה פחות נפוץ. ברוב המקרים יונים לא יישנו ולא יאכלו באותו אתר אלא אם כן קיימים מקורות מזון פתוחים והזדמנויות אופטימליות לשינה/רבייה.

שירותי ניקוי יונים והרתעה

שירותי ניקוי והרחקת יונים זמינים עבור הצרכים הבאים ברחבי הקריות והצפון.

* ניקוי יונים
* ניקוי פסולת יונים
* ניקוי קן יונים
* סילוק יונים מתות
* חיטוי אלקטרוסטטי
* בדיקת פני השטח לפני ואחרי ניקוי
* סילוק חוקי של צואת יונים מסוכנת
* התקנת בקרת ציפורים והרתעה
* מכתב הסמכה עם השלמתו

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה בקריות
הרחקת יונים מבניין משותף
הרחקת יונים לצמיתות

ניקוי צואת יונים ממסתור כביסה

סובלים מבעיית צואת יונים במסתור הכביסה? גרין & קלין מתמחים בניקוי צואת יונים והרחקת יונים בקריות, צרו קשר לכל בעיית לשלשת יונים אם זה במרפסת שירות או בבניין משותף אנו כאן לעזור לכם להיפתר מהסירחון הזה.

התקנת רשתות נגד יונים וציפורים בקריות

כשאתם צריכים צוות מקצועי ואמין בקריות להתקנת רשת בגובה זה רק גרין & קלין, לנו יש צוות שמבין עניין בכל הקשור לרשתות נגד יונים עם זה בגובה או בבתים פרטיים אנו יכולים לתת מענה מהיר מהיום להיום.

צריכים הצעת מחיר עוד היום?

אנו ממוקמים בקריות, ומכסים את כל אזור הצפון במתן שירותי התקנת רשתות נגד יונים.

Scroll to Top